Lidl: Kampanja nema za cilj da bilo koga omalovažava

|   Info
Povodom izjave potpredsednice Vlade i predsednice Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Zorane Mihajlović, koja je pozvala kompaniju "Lidl" da još jednom razmisli o marketinškoj kampanji kojom najavljuje ulazak na tržište Srbije i poruci koju šalje ženama, "Lidl Srbija" saopštava da im je izuzetno žao što je kampanja "Savršen par" od dela javnosti shvaćena na način na koji ta kompanija nije nameravala.
Foto: Pixabay

 

Izvor: RTS

"Ideja naše kampanje nema za cilj da bilo koga omalovažava, već da promoviše ono po čemu je 'Lidl' prepoznat u svetu, a to je najbolji odnos cene i kvaliteta. Kao glavni promoteri, u kampanji se pojavljuju dva lika, eksperti za kupovinu. Oba lika su prikazana kroz više pozitivnih osobina, a u nastavku kampanje, koji će uskoro biti emitovan, postaju deo života naših potrošača i aktivno im pomažu da donesu dobre odluke pri kupovini", navodi se u saopštenju.

"Kao odgovorna kompanija, u svim segmentima poslovanja poštujemo princip ravnopravnosti i duboko cenimo napore svih institucija, organizacija civilnog društva i pojedinaca koje ulažu u stvaranje društva ravnopravnih ljudi sa jednakim mogućnostima. Kompanija 'Lidl' zalaže se za iste vrednosti i veliku pažnju posvećuje jednakom uvažavanju oba pola", navodi "Lidl Srbija".

Komentari (0)

Ne postoji komentar!

Napišite komentar