RATEL: Mobilni operatori u Srbiji poboljšali usluge koje pružaju svojim korisnicima

|   Infotehno
Mobilni operatori u Srbiji poboljšali su usluge koje pružaju svojim korisnicima, pokazuju rezultati merenja koje je direktor Regulatorne agencije za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL) Dragan Pejović danas predstavio ministru informisanja i telekomunikacija Mihailu Jovanoviću.
Foto: Pixabay

 

Izvor: FoNet

Telekom Srbija je ostvario najbolji ukupni rezultat u vrednosti od 88,70 poena, a slede A1 Srbija sa 86,98 i YETTEL sa 84,06 poena, što daje prosečan broj poena od 86,58, dodaje se u saopštenju Ministarstva.

Pejović je predstavio rezultate merenja i analize parametra kvaliteta usluga mobilnih komunikacionih mreža - Benčmark mobilnih mreža u Republici Srbiji u 2022. godini, koja su sprovedena od septembra do decembra 2022. godine.

Sva tri mobilna mrežna operatora u Republici Srbiji uporedno su testirala kvaliteta usluga u mobilnim mrežama, merenjem parametara kvaliteta govorne usluge i usluga prenosa podataka.

Benčmark merenja obuhvatila su 55 gradova, 16.000 kilometara puteva i više od 1.400 kilometara železničkih pruga u Srbiji, obavljeno je više od 9.000 poziva i 7.000 sesija za svaku od usluga prenosa podataka u mreži svakog od operatora, na svim raspoloživim tehnologijama - 2G, 3G, 4G.