Istraživanje „Evaluacija efekata predmeta Građansko vaspitanje - 10 godina posle“ pokazuje da se u slučajevima gde se nastava ovog predmeta izvodila na kvalitetan način, efekti vide, pre svega u stavovima mladih ljudi o temama koje definišu vrednosni sistem.
Prepoznat je značaj Građanskog vaspitanja kao predmeta koji treba da promoviše usvajanje znaja koja su relevantna za život u zajednici i za život u demokratskom društvu kao i usvajanje novih stavova i vrednosti koje promovišu jedno zdravo demokratsko društvo, kaže Tamara Džamonja, profesor na Fakultetu političkih nauka i na Filoziofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu.
Ipak, stručnjaci smatraju da ti efekti još uvek nisu dovoljni, nisu zadovolnji postignutim, ali očekuju da efekti budu bolji sa promenom programa i metoda nastave. Iz Građanskih inicijativa smatraju da u ovom trenutku postoji prostor i za inovacije u ovom predmetu, kao i za uvođenje novih tema u isti.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!